Т.Даваадалай: Автомашины импортыг хязгаарлаагүй бөгөөд улсын дугаар авах шалгуур үзүүлэлтээ л биелүүлэх ёстой
Цаг агаарын аюултай үзэгдлээс сэрэмжлүүлж байна
Нийслэлийн 2025 оны төсвийн төслийг өргөн барилаа
Орон нутгийн эрүүл мэндийн төвүүдэд бүрэн тоноглогдсон түргэн тусламжийн машин хүлээлгэн өглөө
Биржээр 512 мянган тонн эрчим хүчний нүүрс арилжлаа
УИХ дахь намын бүлгүүд Ерөнхийлөгчийн хоригийг хүлээж авах нь зүйтэй гэж үзлээ
Гаалийн байцаагч нарын ХОМ-тэй холбоотойгоор ГЕГ-аас 11 гаалийн байцаагчийг АТГ-т шалгуулахаар өгчээ
Тамирчид шалгаруулж авна
АН-ын бүлэг: Ерөнхийлөгчийн 2025 оны төсөвт тавьсан хоригийг бүхэлд нь хүлээж авах нь зүйтэй гэж үзлээ
“Хүүхэд хөгжлийн орчин үеийн асуудлууд III” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал боллоо
Хөөрхий Шрек хүүхдүүдийг таргалуулж байна гэнэ
Америкийн Колорадогийн Их сургуулийн эрдэмтэд орчин үеинй хүүхэлдэй киноны зарим баатар нь гадаад төрхөөрөө хүүхэд багачуудыг таргалуулахад уруу татаж байна гэж үзсэн байна.
Профессор Маргарет Кемпбелл 9, 12, 13 насны 300 хүүхэд оролцуулсан судалгааныхаа дүнг “бүрэн хэмжээний хүүхэлдэйн кино үздэг хүүхдүүд ерийн хүүхдүүдийг бодвол хоёр дахин их эрүүл бус хоол хүнс хэрэглэж байна. Тэд ийм кино үзэж суухдаа энэ бүхнийг хэмээс хэтэртэл иддэг” гэж байна. Мөн хүнсний бүтээгдхүүн дээр Шрек мэтийн баатруудыг дүрсэлдэг нь хүүхдүүд сургууль, дэлгүүр, худалдааны төвүүдээс эрүүл бус хүнс худалдан авах сонирхлыг нь нэмэгдүүлж улмаар жинг нь нэмэгдүүлэхэд хүргэдэг гэж хэлжээ.
Америкийн Колорадогийн Их сургуулийн эрдэмтэд орчин үеинй хүүхэлдэй киноны зарим баатар нь гадаад төрхөөрөө хүүхэд багачуудыг таргалуулахад уруу татаж байна гэж үзсэн байна.
Профессор Маргарет Кемпбелл 9, 12, 13 насны 300 хүүхэд оролцуулсан судалгааныхаа дүнг “бүрэн хэмжээний хүүхэлдэйн кино үздэг хүүхдүүд ерийн хүүхдүүдийг бодвол хоёр дахин их эрүүл бус хоол хүнс хэрэглэж байна. Тэд ийм кино үзэж суухдаа энэ бүхнийг хэмээс хэтэртэл иддэг” гэж байна. Мөн хүнсний бүтээгдхүүн дээр Шрек мэтийн баатруудыг дүрсэлдэг нь хүүхдүүд сургууль, дэлгүүр, худалдааны төвүүдээс эрүүл бус хүнс худалдан авах сонирхлыг нь нэмэгдүүлж улмаар жинг нь нэмэгдүүлэхэд хүргэдэг гэж хэлжээ.
0 Сэтгэгдэл