Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Хямралын үед баримтлах ПиАр-ын 10 дүрэм

Crisis Communications буюу хямралын холбооны талаар цөөнгүй олон алтан дүрэм байдаг. Гэхдээ нэр хүнд доройтох эрсдлийг бууруулах, хямралаас аварч гарах хамгийн энгийн 10 дүрмийг Agnes+Day агентлагаас ийнхүү инфографик хэлбэрээр хуваалцсаныг орчуулгатай нь нийтлэв.

1. Та хүссэн хүсээгүй ч харилцаа бол хоёр талтай

2. Цаг ямагт Realtime буюу одоо цагт харилцах нь хүмүүсийн хүлээлт болоод буй, хэрэв шуурхай харилцаж чадахгүй бол энэ нь таны эсрэг үйчилнэ

3. Мэдээллийн урсгал нээлттэй тогтмол байх нь цорын ганц зам. Хэрэв та мэдээлэл хангаж чадахгүй бол өөр нэгэн таны хяналтаас гадуур хийх л болно

4.Сонс, сонс, сонс. Бусад хүмүүс юу ярьж, нийтэлж байгаа мөн юу ярихгүй байгааг, хаана нийтлэхгүй байгаа бүгдийг мэд

5. Хоёр талт, одоо цагийн харилцааны нөхцөл бүрдсэн цагт та хариу өгөхөд бэлэн болох ба хүлээн авагчид тань ч хариу цохилт өгсөөр байх болно

6. Ер нь жинхэнэ үнэнээсээ хэлсэн, утга санаа илэрхийлсэн уулчлал маш хол явдаг. Гэхдээ үйл, үгнээс ч илүү чангаар хүнд хүрдэг тул өөрийнхөө хэлснийг араас нь батлах нь чухал

7. Нийгэмд хүн хүнтэйгээ л харьцдаг. Иймд элдэв хууль, бизнесийн үг хэллэгийг орхиж, логоны ардаас биш харин хүнлэг ёсоор хүмүүстэй харилцах хэрэгтэй

8. Дасан зохицох уян хатан чанар танай байгууллагын соёлд шингэсэн байх нь хямралын үед ашигтай. Цахим ертөнцөд юмс байнга хувьсан өөрчлөгдөж байдаг тул нэг газраа хөдлөхгүй удаан байх нь таныг улам л эмзэг болгоно

9.Твиттер нь хямралын үед мэдээ, мэдээллийг хамгийн хурдтай түгээхэд түгээмэл ашиглагддаг болсон энэ үед ямар ч үед ашиглах твиттер талбартай байх нь ухаалаг юм

10. Үр дүнтэй хямралын харилцаанд дотоод харилцаа маш чухал гэдгийг санах.

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан