Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

БНСУ-ын Ерөнхийлөгч Юн Сок Ёльд холбогдох эрүүгийн хэргийн анхны шүүх хурал болж байна 81.070 иргэн ногдол ашгаа банкны дансанд шууд шилжүүлэн авах хүсэлт гаргаад байна Голомт банк харилцагчийн үйлчилгээндээ ISO 9001:2015, ISO 23592:2021 стандартыг нэвтрүүллээ Завханд “Шинэ хоршоо" хөдөлгөөний хүрээнд 36 тэрбум төгрөгийн санхүүжилт олгогдоод байна Б.Лхагвасүрэн: Инфляц хоёр оронтой тоо руу орвол бид бодлогын хүүг хөндөх зайлшгүй шаардлагатай болно “МОНГОЛЫН ХҮҮХДИЙН СПОРТЫН ӨВЛИЙН VIII НААДАМ”-ЫН ХОККЕЙН ТЭМЦЭЭНИЙ ХАГАС ШИГШЭЭ ШАТНЫ ТОГЛОЛТУУД ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙНА Төв аймагт нарийн мэргэжлийн бүх төрлийн мэс засал хийгдэх боломж бүрджээ Гадаадын иргэний оршин суух үнэмлэхийг киоск машинаас хэвлэх боломжтой боллоо Үндэсний их баяр наадмын нээлт, хаалтын арга хэмжээг Н.Наранбаатар найруулна Оманы Султант Улсын гадаад харилцаа, хамтын ажиллагаа хариуцсан Шадар сайдад бараалхав
Иргэдийн өргөдөл, хүсэлтийг 90,75 хувьтай шийдвэрлэж байна


Дүүргийн Засаг даргын Тамгын газарт газарт  2018 оны 1 дүгээр сарын 02-ноос 2018 оны 5 дугаар сарын 01-ний өдрийг хүртэлх  хугацаанд иргэдээс нийт411 өргөдөл, хүсэлт, санал ирсэн байна. Эдгээр өргөдөл, хүсэлтийг дүүргийн Засаг даргын Тамгын газрын Төрийн захиргааны удирдлагын хэлтсээс  холбогдох албан тушаалтан болон хэлтэс албадад танилцуулан, шилжүүлж ажилласан байна.
Өргөдөл, хүсэлтүүд ихэвчлэн  www.smartcity.mn цахим өргөдөл гомдлын систем, 1800-1200 тусгай дугаарын утас, www.ub1200.mnцахим хуудас, Засгийн газрын 11-11 төв, нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төв , “Check My service”аппликейшнээр тус тус дамжин ирдэг юм.
 Тэгвэл дээрх хугацаанд иргэдээс ирсэн өргөдөл, хүсэлт, санал, гомдлын 373 буюу 90,75 хувийг хугацаанд нь шийдвэрлэсэн байна. Харин шийдвэрлэх шатандаа 38 өргөдөл, бүртгэгджээ.

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан