Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

АБГББХ: Зээлийн хэлэлцээрийг соёрхон батлах тухай хуулийн төслийг батлахыг дэмжлээ Амьгүй төрөлтийн тоо 15.7 хувиар буурчээ Засгийн газар, Энэтхэгийн Экспорт, импорт банктай байгуулах зээлийн хэлэлцээр соёрхон батлах асуудлыг хэлэлцэж эхэллээ Гэр хорооллын авто замын 10 хувь нь хаалттай, гал унтраах автомашин зорчих боломжгүй нөхцөлд байна Баянхошуу орчимд агаарын бохирдол маш их байна Улаанбаатарт өдөртөө 9 хэм хүйтэн УИХ: Зээлийн хэлэлцээрийг соёрхон батлах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүллээ Монгол Улс Франц Улстай ураны төсөлд хамтран ажиллах хөрөнгө оруулалтын гэрээнд гарын үсэг зурлаа Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ: Франц Улстай хөрөнгө оруулалтын гэрээ байгуулснаар Засгийн газрын 14 мега төслийн гурав дахь нь хөдөлж байна Лурон Сэн Мартайн: Зөөвч-Овоо Монголыг дэлхийн ураны зах зээлд томоохон шинэ тоглогч болгоно
Aзи, номхон далайн орнуудын зах зээлийн судалгааны байгууллагуудын XV чуулган Монголд болно

Хиймэл оюуны ухааныг маркетингийн судалгаанд хэрхэн ашиглаж байна вэ. Энэ тухай “(AI) Хиймэл оюун ухаан болон маркетингийн судалгааны интеграци” сэдэвт Ази номхон далайн судлаачдын чуулган Монголд болох гэж байна. Чуулганд Ази номхон далайн 11 улсын топ 50 гаруй маркетингийн судалгааны агентлаг, 800 гаруй бизнесийн байгууллагын төлөөлөгчид оролцоно. Азийн топ экспертүүдийн илтгэлийг сонсож, воркшопд оролцсоноор tech, дата аналитик суурьтай, хүн төвтэй бизнес процессын шилжилт, CX, дижитал худалдан авалтын замнал, маркетинг судалгаанд AI-д ашиглаж буй ОУ-ын шилдэг туршлагуудаас суралцах болно. Мөн Монголын топ компаниудын СEO 2023 судалгааны тайлангийн нээлт хийж ирсэн хүн бүрд тайланг бүрэн эхээр нь дижиталаар хүргүүлэх юм.

Арга хэмжээнд оролцсоноор,

  • Салбартаа 30+ жил ажилласан Азийн топ экспертүүдээс дараах зүйлсийг суралцах боломжтой:

    • Маркетингийн судалгаанд AI-ийг ашиглах шинэ боломжууд

    • Qualtrics компани нь “CX” туршлагын менежментийн Дэлхийн тэргүүлэх платформ хэрэглэгчээ ойлгох, харилцах чиглэлд CX платформд суурилан хэрхэн дижитал шилжилт хийж байгаа бодит туршлагууд

    • Зан төлөвийн эдийн засгийг маркетингд ашиглах нь

    • Хүн төвтэй бизнес хөгжүүлэлтийн процесс ба дизайн сэтгэлгээ

    • Дижитал худалдан авалтын замнал

    • E спорт онлайн тоглоом X, Y үеийнхэнд нөлөөлөх Азийн N1 суваг болж буй талаар

    • Хэрэглэгчийн туршлагыг судлах, сайжруулах замаар Дэлхийд тэргүүлэх Хятадын автомашины салбарын бодит туршлага

    • Топ 50 CEO-гийн судалгаанаас Монголын болон Глобал бизнесийн 2024 оны тренд харьцуулалт, тулгамдаж буй асуудлуудын талаар гүнзгийрүүлэн судалсан хамгийн сүүлийн үеийн үр дүнтэй танилцаж, networking хийх боломж нээгдэнэ.

Хэрхэн оролцох вэ,

  • Конференс: Олон улсын топ 10 экспертийн илтгэлийг сонсох, мэдлэгээ нэмэгдүүлэх.

  • Воркшоп: Дараах 2 воркшопд хамрагдах боломжтой. Үүнд:

    • Датанаас (insight) гол мессежийг олж илрүүлэх нь /Дэлхийн судалгааны ESOMAR байгууллагын шилдэг воркшоп/

    • Шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт (NPD) – Инновацын загварууд – /Кэйсүүд/

  • Ивээн тэтгэх: Олон улсын мэргэжилтэн экспертүүд, судалгааны агентлагууд, дотоодын 800 гаруй оролцогчийг хамруулсан энэхүү арга хэмжээнд өөрийн байгууллагын үнэ цэнийг өсгөх, лого, сурталчилгаа, бүүтийг байршуулах зэргээр хамтран ажиллах боломжтой.

Чуулганы дэлгэрэнгүй мэдээллийг та доорх холбоосуудаас авах боломжтой.

Event page: Энэ линкийг холбох: "APRC-2023" Conference /Marketing Research & AI/

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан