Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна “Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
Р.Эрдэнэбүрэн: Хуучин машинуудыг “шахах” зоригтой алхмуудыг хийнэ

  Т.САЙХАН

Түгжрэлийн сайд буюу "20 минутын хот" Үндэсний хорооны дарга Р.Эрдэнэбүрэн түгжрэлийг бууруулах чиглэлд богино болон дунд хугацаанд ямар арга хэмжээ авч хэрэгжүүлэх талаар байр сууриа илэрхийллээ.  Тэрээр “Түгжрэл үүсгэж байгаа шалтгаануудын нэг бол шаардлага хангаагүй замууд байдаг. Би нийслэлийнхнийг зориг гаргаад эрчимтэй зам засварын ажил хийж байгааг дэмжиж байгаа. Түгжрэлийг бууруулахын тулд аливаа ажил, төслийг маш сайн судалгаатай эхлүүлэх шаардлагатай байна. Хоёрдугаарт, мэргэжлийн хүмүүсийн үгийг сонсож байна. Гуравдугаарт, бүх зүйлээ тохироод, ялангуяа шийдвэр гаргах шатанд, нэгдсэн ойлголтод хүрснийхээ дараа аливаа асуудлыг зарлаж байя гэж бодож байна. Тийм учраас одоо чимээгүй байгаа юм шиг харагдаад байгаа байх. Манай үндэсний хороо, мэргэжлийн хүмүүс маань маш сайн ажиллаж байгаа. Бид саяхан Хятадын томоохон компанитай очиж уулзаад ирлээ. Энэ хүрээнд түгжрэлийг бууруулахын тулд 2-3 төслийг яаралтай хийх шаардлагатай гэж үзэж байгаа. Ойрын хугацаанд 10 орчим дөрвөн замын уулзварыг хоёр түвшний болгоё гэсэн яриа хэлэлцээрүүд хийгдээд явж байна. Хоёрдугаарт, зөвхөн автобус биш өөр нийтийн тээврүүдийг нэвтрүүлэхээр зорьж байгаа. Ер нь 2028 он гэхэд нэг хүнд ногдох ДНБ-ий хэмжээг 10 мянган доллар хүргэнэ гэж зорилт тавьж байна. Иймд бид аль болох буруу талдаа рультэй хуучин машинаасаа салах, зөв талдаа рультэй шинэ машинууд руу шилжих шахалтууд хийж эхэлнэ гэж бодож байгаа. Тухайлбал, буруу талдаа рультэй машинуудын импортын татварыг нэмэгдүүлэх эсвэл хуучин машинуудыг импортоор оруулж ирэхийг хориглох зоригтой алхам хийх хэрэгтэй байна.  Одоо Улаанбаатарт 800 мянган машин байна” гэлээ.

Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин

2024 ОНЫ АРАВДУГААР САРЫН 22. МЯГМАР ГАРАГ. № 204 (7448)

 

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан