Суурин иргэншлийн эрх зүйт төр эхлээд засаг захиргааны эрх, газар эзэмшлийн эрх, хүний эрх гэсэн эрэмбээр ангит нийгэм бүрдүүлдэг. Бүх дэлхий нийтийн суурин соёл иргэншлийн улс орнуудын эрх зүйг хэт хуульжуулсан марксизмын материализмын үр капитолын капитализм буюу коммуны үр посткоммунизм байгалийн оюуныг үл мэдэх сансрын дээд оюунчлалт энергийн хуулийг үл мөрдөгчид, шуудайтай эвэр шиг болсон улс орнуудын зэрлэг сак сакийн бодлого мөрдөгч нам төвт засаглалууд дампуурч “Квантын болон бүх шинжлэхүй ухааны эв нэгдэл болох суфер нэгдэл”-ийг хайж хямарсаар, гарц гаргалгаа горьдсоор эцсийн боломжийг Хөх нүүдлийн их МОН+ГОЛ=оос эрэн сурвалжилж эхлэв.
Нүүдэлчин өвөг дээдсийн минь сургаснаар “Эргэ сэрх мэт тэнэг явахыг эрх чөлөө гэхгүй, чоно нохос мэт золибон явахыг ард+Ачлал гэхгүй” нь НИЙ-тээр нэгэн ХЭМ-д засаглагдахыг эрх чөлөө, ардчилал гэнэ! гэсэн буй. Монгол нүүдэлчин соёл иргэншилт төр, ёс зүйн эрэмбэ, соёлын засаглал, сансрын хууль байгалийн оюунчлалд жаяглагдан нийгэмд нь зохицон орших хамтын хариуцлагат хүмүүний буюу аравт, зуутын бичил ахуйт төрийн мэдлийн газар нутагтай, түүндээ нүүдэл суудал ахуйгаа хамтралждаг ангигүй нийХэм бүтээдэг уламжлалтай өндөр ёс зүйт Төр! Хэн нэгэн хувь хүний өмчлөлд газар нутаг хувьчлагддаггүй, зарагддаггүй хамтын эрх ашгийн төлөө бүхнээ зориулахад сэтгэлээ өгдөг ухамсарт хувь хүмүүсээр жишигдсэн аравтад хамрагдагсдад эрх чөлөөтэй ашиглагддаг.
Суурин соёлын газар хувьчлагддаг ухаангүй бодлого, сэтгэлгүй харилцаа, буруу мэдлэгтэй оюун, одоочлоод ёс суртахууны доройтол нийгмийг дэвэргэж, төр бүтээгч ухамсарт хөх эрчмийн удирдамжаар сансрын таван эрчмийн нэгдлийн (пантом+гравитаци=кинетик, нейтрина+потон=хурд) хүчинд НИЙ+ХЭМ-ийг замбараагүйтүүлэн эрэмбэгүй харлуулдаг. Нам хэлцэж сэм хуйвалдаж нэг хэсэг бүлгийн улс төрийн болон өмч хөрөнгөө хамгаалах эрхийн төлөө нийтийн эрхийг хөсөрдүүлсэн далд хуйвалдаан, суурин иргэншлийн хүний эрх гэсэн харалган халхан дор хар оюунчлалын бүлэглэл, далд зөөлөн хүчний устгалын арван зургаан аргыг хүн төрөлхтөнд хэрэглэж, төрийг хүртэл хуу хоослон өеөдүүлсэн цөвийн цаг дор хувь хүний ухамсрын хөгжлийг аль болох харлуулан доройтуулах, ядууруулан мунхагжуулах харь бодлогын гүйцэтгэгчид хамтын хариуцлагыг умартуулж, нийтээр гэмтэн болгож дүр эсгэдэггүй хөх ухамсарт хүчний эв нэгдэлд орохыг алдагдуулж “би” өвчин дангааршлын бодлогыг хөөргөж, тулгаж, дэвэргэж байдаг.
Үүнээс зөв гарах дархлааны хөгжил нь нүүдэлчин соёлт хөх Монголын дээд гэрээгээр ах дүүсээс эхэлсэн уруг төрөл, чин сэтгэлт анд нөхдөөр хүрээлсэн ёс заншилдаа шүтэлцээтэй ахас ихэсийн энэрэл сургааль орьс залуусын хүндлэл хүлээсэн эв нэгдэлт АР+АВ-т (арван хан+гал), багийн засаглал бага ахуйт төр бүрдүүлж, сумын хурИлд ЗУУ (уялгал)-тын тогтолцоотой ардын хяналттай хурлын засаглалд жишигдэж мянгатаас ардын хяналттай ахуйт аймгийн шатны засаглал, эдийн засаг, улс төрийн ёс зүйн, яс цусны тусгаар дархлааны, орон зайн буюу газар нутгаа хамтаар хариуцахын, ахуйн буюу өрхийн үйлдвэрлэлийн хорших үндэсний тусгаар байдлыг хамтын хариуцлага болгож, төрийн хяналтыг доод шатнаасаа авсан түмтийн бүрэн засаглал бүхий ёс заншлыг баригч, эдийн засгийн өндөр хэмнэлттэй төлөөллийн сонгуульт ангит бус ард-чи-лалт, засаг захиргааны тогтолцоо Ардын Их Хуралтай болох юм.
Хэсэг бүлгийн эрх ашгийг хамгаалсан хэт хуульчилсан тогтолцоо нь хүний оюуныг дөнгөлж ёс заншлыг бүдүүлгээр зөрчиж, ахуйт төрийн ёс зүйг унагадаг.
Ёс зүйт төр нь: Хувь хүнээс зан заншлаа эрхэмлэсэн, ёс жудгийг уламжилж жаяг болгосон өрх бүлээр бүтэхээс хэт хуульжсан хэсэг бүлэг намаас бүтэхгүй гэдгийг өвөг дээдэс минь найман зууны тэртээгээс боловсруулсан өндөр төрийн гүн ухаандаа онолдоод товчоолохдоо “Биеэ засаад гэрээ зас, гэрээ засаад төрөө зас” гэсэн буй. Оюуны хөгжлийг сансрын таван эрчмийн хууль буюу дээд оюун, онгон байгалийн оюун буюу газар дэлхийн хүчнээс салангид байлгах гэсэн баруун зүүний суурин соёл, байгалийн хүчнийг байгалийн бус хүчин болох дээд оюун ухамсраас ангид байлгах гэсэн шажны соёлууд алдсан алдаагаа яаж засах ухаанаа олохгүй эрэлхийлнэм. Энэ цаг дор Сансрын эрчмийн нэгдлийн хуулийг хүмүүний ухамсрын нэгдлээр хурд хүч болгон төр бүтээгч тэнгэр үзэл, Чингис онол, сансарлаг гүн ухаанаа нүүдэлчин соёл малчин боловсролдоо хос, гурамсан эрчмийн онолоор эх үрэн зургаан хэмжээстээ ахуйжуулан, амин чанарыг нь товчоолон авч ирсэн. Байгалийн бус хүчин гэх дээд ухамсар бурханчлагдаж, байгалийн хүчин оюунаас ангид хүчирхийлүүлж биднийг тээгч, биднийг тэтгэгч дэлхий гаригаа мөхлийн ирмэгт авчраад буй хүн төрөлхтөн сансрын оршихуй тэнгэрт байгаа НИЙ оюуны хөх торсионы (нейтрина) эрчмийн мэдээллээс жинхэнэ мэдлэгийг татаж унших зөн билэгт биднээс суралцах болно. Тэр мэдлэгийг АЙ-наас (Aaийий-сансрын эрчим) КҮ-боловсролоор (IQ) авдаг.
КҮ боловсрол нь жинхэнэ дээд оюуны харилцаат зөн билгийн боловсрол болно. Хүмүүний сэтгэл ариусч, ухааны боловсрол тэлж өндөрсөх тусам эвлэлдэн нэгдэх ухамсарын боловсрол хамтын хариуцлага болж Сий Кү (CQ) нийхэмшин (дотоод шүүрлийн ариун даавар!) ИЭ-нээс (ЕQ) сэтгэл ариусч ухаан тэлэх КҮ боловсрол хөх эрчмийн нэгдэлд орж, байгаль сансрын хөх торсионы технологиор уялгалсан нийхэмд (CQ) ЭЕ ЭВ-ийн холбоо бат бэх чин үнэн болно.
Аравтын систем ар гэрийнхээ амьдарлыг авч яваа хүмүүний нэгдэл 10~15 өрх нийлж нэг аравт болно. Дээд тал нь 29 өрх хоёр аравт, 30 өрх бол дахин шинээр хуваарилалт хийж, гуравдахь аравт бий болгоно. Наймаас доош арван таваас дээш өрхтэй аравт байж таарахгүй нь сансрын хуулиар хуульчлагдана. Доод тал нь найман өрх хүрээгүй бол аравт үүсэхгүй ба долоон өрхөөс үр сад нь өрх үүсгэх, анд нөхөд нь шилжин сэлгэх мэтээр аравт жишигдэх нөөц боломжтой байна. Хууль ард түмний, хүмүүний түвшин сайхны төлөө ёс зүйд уялгалан хийгддэг засагддаг л байх учир эвлэлдэн нэгдэж, их эрчмийн нэгдэлт нийхэмт төрдөө хүчээ өргөх гээд байхад яахан байгаль сансрын хуульд нийцүүлэхгүй хууль байх билээ.
Хүчээр хийгдсэн, алдаа оноотой ч социализмын нэгдэлжих хамтралжих хөдөлгөөн бидэнд арга талдаа арвин туршлага болсон байдаг. Хүчээр нэгддэг алдааг нь хаяж, засаж чин сэтгэлээрээ нэгдэж, дээд оюунчлалтай хүч болон нэгдэх энергийн эринд дахин ашиглах аваас ертөнцийн энергийн нэгдлийн хуульд захирагдсан нэн үнэн нотлогдсон энэ онол, бидний удамшил зүйгээс арилаагүй байна. Хоршоо, нөхөрлөлийн тухай хууль энэ орчныг бий болгоно.
Нэг аравт бол улс төр, эдийн засаг, хүний эрхийг өөртөө хянаж эрүүл мэнд, (эмнэлэггүй) шүүн таслан хорих (шоронгүй) эдийн засгийн хөгжлийн эрх чөлөөний бүх засаглалыг (гуйлгачингүй) өөртөө авсан ЧИНЭЭЛЭГ ардын хяналттай бичил, ахуйт төр байх юм. Арван өрхийн тэргүүн нийлж аравтын ахлагчаа сонгоно. Сонгогдсон аравтын ахлагч нь тэр аравтаа төлөөлж баг, хэсгийн хуралд суух төлөөлөгч болно. Томилогдсон аравтынхаа арван өрхийн эрх ашгийг хамгаалдаг ахуйчлагдсан засаглал болгохоос дээших даргын төлөө ажилладаг хүн болгохгүй. Аравтын ахлагч арван өрхөө таван тусгаар тогтнолтой, чинээлэг, эрх чөлөөлөг, эрүүл энх, амар амгалан, ёс зүйтэй байлгаж чадахгүй бол ард буй есөн өрхийн тэргүүнүүд түүнийг татаж, солих эрх нь буюу ардын хяналт байна. Хэрэв аравтдаа бус дээших даргад зүтгэдэг байх аваас ар дахь есөн өрхийн тэргүүн өөр зуураа хэлэлцэж, дараагийн оюунлаг ухаалаг өрхийн тэргүүн хүмүүнээр солих эрхтэй байна. Аравтын ахлагчийн төрд өргөх татвар бүрэлдүүлж, зохицуулах үүрэг, ирээдүйгээ боловсруулахад зарцуулах санхүүгийн зарцуулалтыг хуваарилах эрх мэдэл нь аравтын бусад гишүүд өрхүүд дундаас бүрдэх хамтын сан хөмрөг хэр баялаг дархлаатай байхаас шууд хамаарахаар хуульчлагдана. Хамгийн гол чухал нь квант физикийн хуулиар арван хүмүүний андын журам чин ариун сэтгэлийн эв нэгдлийн үрээр “алтан эрин”-ийг нөхцөлдүүлж, ухамсарт энергийн (космослог) нэгдэл (логослог) билэг тэнгэрийн нэгдлээр их хүчит ариун (изотерик) ёсонд бүрэлддэг. Төрд хүчээ өгөх ёс, төр хүчийг нь авах ёсон аравтын засагт андын журмаар биеждэгийг, бидний өвөг дээдэс бүтээж ХААН боловсролын гүн ухаан болгож чадсаныг бид одоочлон судлаж, мэдэж хэрэгжүүлж, хамтын хариуцлагад авч, намын хэсэг бүлэг өмчлөгчдөөс салангид, ардын гүн ухаан болгох ёстой үүрэгтэй!
Баг, хэсгийн хурал дахь 10 аравт нэг 100 болж аравтын ахлагч нараасаа шалгуураар сонгон сумын хурИлд зуутын ноёноо томилно. Зуутын ноёд баг хэсэг бүрэлдүүдэгч 10 аравтад зүтгэхээс дээд даргад буюу “намд”зүтгэхгүй. Эс чадваас АРд нь буй есөн аравтын ахлагч нараас сольж томилох шууд сонгууль явагдана. Сумын хурИл дахь 10 ЗУУтын ноёдоос шалгуураар сонгож, аймгийн хурИлд нэг ДаамЭл томилон илгээнэ. Эс чадваас сумын хурлын зуутын есөн ноён дахин сонгууль хийж татаж солино. Аймгийн хурлын ДаамЭлууд Улсын Ардын Их ХурИл бүрдүүлж, 10 мянганы ДаамЭл шалгуураар сонгож нэг түмний ах төрийн түшээ төрдөө бэлдэж өгнө.
Хяналт Ардын Их Хурилд байж мянгатад эс зүтгэснийг сольж, томилох ардын хяналт атгана.
Тэгснээр жинхэнэ ардын ардАчласан хяналттай, засаглалтай алтан төрт ёсны бөх бат суурь болно.
Аравтаас хууль зөрчсөн бусдыг хохироосон иргэн байх аваас аравтын бүх гишүүдийн нэр хүнд, аравтын сан хөмрөгөөс арав нугарч төлөгдөх, ахлагчийн болон хамтын хариуцлагад нөлөөлнө. Нэг хүн өөрийнхөө авъяас, чадамж, мэргэжлийн үнэлэмжээр ах дүүсээрээ, анд нөхдөөрөө ажлын хамт олноороо 3-4 аравтад харъяалагдах үнэлэмж үүсгэн чин сэтгэлтэй ариун эрчмийн хүчтэй болох тусам хувь хүмүүний чадамж үнэлэмжийг ихэд өндөрсгөхийн чухлыг нотлон харуулах иргэний нийХэм болно. Арван аравт нэг зуут буюу засаг захиргааны зуун өрхийн баг, хэсэг болж өөртөө хурИл удирдлагаа бүрдүүлнэ. Энэ нь засаг захиргааны зөв бүтэц, газар нутгийн хамтын хариуцлагат нэгдэл, нутгийн эзэмшил, орон зайн тусгаар бүрэн бүтэн ариун байдал, эдийн засгийн ончтой тэгш хуваарилалт, захиран зарцуулалт, улс төрийн эрүүл байдлын бүх тэнцвэрийг ардад, ахуйт засагт, алс ойрт хангана. Аравтыг албан байгууллага, цэрэг армийн аль ч салбарт бүрдүүлж болно.
АРАВт нэг нэгнийхээ арыг авч АВАРч хамгаална гэсэн утгат. ЗУУт нягт барилдсан зууралдсан бөх батын нэгдэл гэсэн утгат. АРАВт гэх аваас ар гэрийнхээ амьдарлыг авч яваа хүний нэгдэл гэсэн утга нь тэр. Энэ бүгд нь гагц тооны нэр бус давхар ЭЛ, ИЛ, ИР гүн ухаантай байх аж.
Нэг аравтаас төрд өргөх татвар нь хүн амдаа жигд тэгш тодорхой оноогдож, ядуу дутуудаа дарамт болдог, эгэл гишүүддээ ээлгүй, зальтанд завшилт болдог хувьчлагдсан НАМ гэдэг амиа хичээсэн авилгалч, алив бусармаг явдалтны бүлгэмдэл бүхэн эрүүлшиж НИЙХЭМдээ цэвэршиж, “алтан төр” тогтмол баталгаатай байх хөшүүрэг болох тул олон янзын санхүүгийн дарамт, төрийн сангийн хяналтгүй зарцуулалт, алдагдал, татвар үл төлөлт, хийдүүлэлт болон буруу зарцуулалт, шамшигдал, хэт данхайсан хэрэгцээгүй НАМын засаглал, олон орон тоот зардал залгигч агент хэлтсүүд бүгд үгүй болох зохицуулалт аравтын бүтцэд ил ариун байх болно.
Энэ бүгд шинэ цагийн энерги мэдээллийн үрээр нөхцөлдөх учраас ухамсарт хөх торсын (нейтрина энергийн дээд хурданд потон энергийн гэрлийн бөөмийн нэгдлээр их засагт) шинэ эринд ариун чанарт, ахуйт төрийн дээд энергийн хуульт ЧИНГИС онолт дээд Эрчмийн хүчинтэй хөгжлийн ХУРДАН нэгтгэгч Нүүдэлчний ёс зүй дээр тогтох сансарлаг, энх тайванч PAX MONGOLIKA шинэ нийхэм бүтээн алтан төр цогцлоох болно.
Гүн ухаан судлаач
Л.Атарсайхан