УИХ дахь намын бүлгүүд Ерөнхийлөгчийн хоригийг хүлээж авах нь зүйтэй гэж үзлээ
Гаалийн байцаагч нарын ХОМ-тэй холбоотойгоор ГЕГ-аас 11 гаалийн байцаагчийг АТГ-т шалгуулахаар өгчээ
Тамирчид шалгаруулж авна
АН-ын бүлэг: Ерөнхийлөгчийн 2025 оны төсөвт тавьсан хоригийг бүхэлд нь хүлээж авах нь зүйтэй гэж үзлээ
“Хүүхэд хөгжлийн орчин үеийн асуудлууд III” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал боллоо
2024 оны арваннэгдүгээр сарын 22-ны өдрийн 09:00 цагийн байдлаар нийтийн тээврийн 1125 автобус иргэдэд үйлчилж байна
“Хууль тогтоомжийн тухай хууль: хэрэгжилтийн үр дагаврын үнэлгээ ба харьцуулсан судалгаа” хэлэлцүүлэг болно
Улс тунхагласны баяраар зарим хилийн боомтууд амарна
Эдийн засагч, эрдэмтдээс бүрдсэн баг Нийгмийн даатгалын санд хяналт тавина
Т.Мөнхсайхан: Эмнэлгийн нэн яаралтай, шаардлагатай тусламж үйлчилгээг зогсоогоогүй
Чехийн домогт улаан Ява
Хүүхэд бүрийн бага насны дурсамжид үлдсэн унаа даа....Аав минь эгч бид хоёрыг сундлахдаа бүсээр өөртэйгөө холбочихоод л давхидагсан.
Тансаг ч гэх нь хаашаа юм. Гэхдээ үнэхээр хэрэглээ байсан. Аав маань нэг ийм улаан "ЯВА"-тай. 10 настай би сундлаад давхидагсан. Говийн элсэнд шарваад л уначихна. Дорхноо босгоод л давхиад явчихна. Их гоё, хөнгөхөн, хамгийн гол нь их бөх бат
Чехийн Jawa мотоцикл манайд нэгэн цагт ихэд дэлгэрч бараг тансаг хэрэглээ облж байв даа. Унахад эвтэй, зөөлөн, техникийн өндөр үзүүлэлттэй энэ мотоцикл гадаад төрхөөрөө ч тансаг эд байлаа.
1929 онд Чехийн Франтишек Яначек гэгч Wanderer мотоцикл үйлдвэрлэж өөрийн нэр овгийн үсгээр нэрлэсэн ч сүүлдээ зүгээр л Jawa болж хувирсан байна.
1929 онд үйлдвэрлэсэн Анхны Ява JAWA 500cc OHV
Эхлээд энэ мотоцикл герман мотоциклын хуулбар төдий, хүнд, унахад тийм ч эвтэй биш, бас өндөр үнэтэй байж. Гурван жил өнгөхөд дахин өөрчилснөөр хөнгөн, 175 шоо метрийн мотортой гарсан байна. Ингээд 1934, 1935 он гэхэд 250, 350 шоо метрийн мотортой болжээ.
1932 он. JAWA 175cc Williers
Дэлхийн хоёрдугаар дайны дараа 1946 онд парисын авто салоны хүрээнд чехийн загвар жинхэнэ од боллоо. Ингэж чехийн шинэ мотоцикл орчин үеийн жижнхэн унаа болох нь тэр.
1934 он . JAWA 350 SV
1935 год. JAWA 250 Special
250 шоо метрийн мотортой энэ загвар мото техник сонирхогчдын жинхэнэ хүсэн хүлээсэн мотоцикл болж чадсан юм.
1954 он . JAWA 250/350 (мод 353/354)
1953, 1954 он дахиад шинэ загвар бий боллоо. Хөдөлгүүр нь дайны өмнөхтэй адил болов чявах анги нь сайжирч. Улмаар энэ загвар дэлхрийн олон оронд зарагдаж, техникийн үзүүлэлтээс гадна гадаад төрх нь хэрэглэгчдийн ташааалд нийцжээ.
1973 он. JAWA 350 мод. 634
1984 он. JAWA 638-5-00
1987 он . JAWA 638-0
1929 онд Чехийн Франтишек Яначек гэгч Wanderer мотоцикл үйлдвэрлэж өөрийн нэр овгийн үсгээр нэрлэсэн ч сүүлдээ зүгээр л Jawa болж хувирсан байна.
1929 онд үйлдвэрлэсэн Анхны Ява JAWA 500cc OHV
Эхлээд энэ мотоцикл герман мотоциклын хуулбар төдий, хүнд, унахад тийм ч эвтэй биш, бас өндөр үнэтэй байж. Гурван жил өнгөхөд дахин өөрчилснөөр хөнгөн, 175 шоо метрийн мотортой гарсан байна. Ингээд 1934, 1935 он гэхэд 250, 350 шоо метрийн мотортой болжээ.
1932 он. JAWA 175cc Williers
Дэлхийн хоёрдугаар дайны дараа 1946 онд парисын авто салоны хүрээнд чехийн загвар жинхэнэ од боллоо. Ингэж чехийн шинэ мотоцикл орчин үеийн жижнхэн унаа болох нь тэр.
1934 он . JAWA 350 SV
1935 год. JAWA 250 Special
250 шоо метрийн мотортой энэ загвар мото техник сонирхогчдын жинхэнэ хүсэн хүлээсэн мотоцикл болж чадсан юм.
1954 он . JAWA 250/350 (мод 353/354)
1953, 1954 он дахиад шинэ загвар бий боллоо. Хөдөлгүүр нь дайны өмнөхтэй адил болов чявах анги нь сайжирч. Улмаар энэ загвар дэлхрийн олон оронд зарагдаж, техникийн үзүүлэлтээс гадна гадаад төрх нь хэрэглэгчдийн ташааалд нийцжээ.
1973 он. JAWA 350 мод. 634
1984 он. JAWA 638-5-00
1987 он . JAWA 638-0
0 Сэтгэгдэл
2017.05.30
2017.05.29