Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна “Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
00-ын цаасгүйгээс онгоц саатаж зорчигчиддоо нөхөн төлбөр өгчээ

Британийн агаарын тээврийн British Airways компанийн BA 2153 чиглэлийн онгоц Лондонгоос өдрийн 13 цаг 40 минутад хөөрөх ёстой байсан ч нислэгт бүрэн блээн биш байжээ. Хэргийн учир нь онгоцонд 00-ын цаас, чихэвч гээд үйлчилгээний зарим зүйлсийг оруулж бэлэн болгоогүй байж. Компанийн захиргаа үйлчилгээний шинэ баг томилон хэрэгтэй бүх зүйлийг бэлтгэж оруулахад багагүй хугацаа зарж онгоц оройн 18 цаг 50 минутад арай хийн агаарт хөөрчээ.

Компани Европын холбооны хуулийн дагуу хэдэн цагийн турш онгоцонд сууж, гар утсаараа оролдон суусны нь төлөө зорчигч нэг бүрт 520 фунт стерлинг, нийтдээ 245,6 мянган фунтын нөхөн төлбөр өгсөн байна.

Компанийн төлөөлөгч зорчигчдпоос “Онгцонд байх ёстой үйлчилгээний зарим эд зүйл дутуу байснаас бол та бүхнийг удаан хугацаагаар саатуулсныхаа төлөө хүлцэл өчье” гэж албан ёсоор уучлал гуйжээ.
0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан