Нийслэлийн 2025 оны төсвийн төслийг өргөн барилаа
Орон нутгийн эрүүл мэндийн төвүүдэд бүрэн тоноглогдсон түргэн тусламжийн машин хүлээлгэн өглөө
Биржээр 512 мянган тонн эрчим хүчний нүүрс арилжлаа
УИХ дахь намын бүлгүүд Ерөнхийлөгчийн хоригийг хүлээж авах нь зүйтэй гэж үзлээ
Гаалийн байцаагч нарын ХОМ-тэй холбоотойгоор ГЕГ-аас 11 гаалийн байцаагчийг АТГ-т шалгуулахаар өгчээ
Тамирчид шалгаруулж авна
АН-ын бүлэг: Ерөнхийлөгчийн 2025 оны төсөвт тавьсан хоригийг бүхэлд нь хүлээж авах нь зүйтэй гэж үзлээ
“Хүүхэд хөгжлийн орчин үеийн асуудлууд III” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал боллоо
2024 оны арваннэгдүгээр сарын 22-ны өдрийн 09:00 цагийн байдлаар нийтийн тээврийн 1125 автобус иргэдэд үйлчилж байна
“Хууль тогтоомжийн тухай хууль: хэрэгжилтийн үр дагаврын үнэлгээ ба харьцуулсан судалгаа” хэлэлцүүлэг болно
00-ын цаасгүйгээс онгоц саатаж зорчигчиддоо нөхөн төлбөр өгчээ
Британийн агаарын тээврийн British Airways компанийн BA 2153 чиглэлийн онгоц Лондонгоос өдрийн 13 цаг 40 минутад хөөрөх ёстой байсан ч нислэгт бүрэн блээн биш байжээ. Хэргийн учир нь онгоцонд 00-ын цаас, чихэвч гээд үйлчилгээний зарим зүйлсийг оруулж бэлэн болгоогүй байж. Компанийн захиргаа үйлчилгээний шинэ баг томилон хэрэгтэй бүх зүйлийг бэлтгэж оруулахад багагүй хугацаа зарж онгоц оройн 18 цаг 50 минутад арай хийн агаарт хөөрчээ.
Компани Европын холбооны хуулийн дагуу хэдэн цагийн турш онгоцонд сууж, гар утсаараа оролдон суусны нь төлөө зорчигч нэг бүрт 520 фунт стерлинг, нийтдээ 245,6 мянган фунтын нөхөн төлбөр өгсөн байна.
Компанийн төлөөлөгч зорчигчдпоос “Онгцонд байх ёстой үйлчилгээний зарим эд зүйл дутуу байснаас бол та бүхнийг удаан хугацаагаар саатуулсныхаа төлөө хүлцэл өчье” гэж албан ёсоор уучлал гуйжээ.
Британийн агаарын тээврийн British Airways компанийн BA 2153 чиглэлийн онгоц Лондонгоос өдрийн 13 цаг 40 минутад хөөрөх ёстой байсан ч нислэгт бүрэн блээн биш байжээ. Хэргийн учир нь онгоцонд 00-ын цаас, чихэвч гээд үйлчилгээний зарим зүйлсийг оруулж бэлэн болгоогүй байж. Компанийн захиргаа үйлчилгээний шинэ баг томилон хэрэгтэй бүх зүйлийг бэлтгэж оруулахад багагүй хугацаа зарж онгоц оройн 18 цаг 50 минутад арай хийн агаарт хөөрчээ.
Компани Европын холбооны хуулийн дагуу хэдэн цагийн турш онгоцонд сууж, гар утсаараа оролдон суусны нь төлөө зорчигч нэг бүрт 520 фунт стерлинг, нийтдээ 245,6 мянган фунтын нөхөн төлбөр өгсөн байна.
Компанийн төлөөлөгч зорчигчдпоос “Онгцонд байх ёстой үйлчилгээний зарим эд зүйл дутуу байснаас бол та бүхнийг удаан хугацаагаар саатуулсныхаа төлөө хүлцэл өчье” гэж албан ёсоор уучлал гуйжээ.
0 Сэтгэгдэл