Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна “Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
Нэг минутад 350 мянган жиргээ, 382 мянган “Like”
Дэлхийн хамгийн том олон нийтийн сүлжээ бо­лох Facebook, Тwitter-ийн тоон баримтыг хооронд нь харь­цуулцгаая. Фэйсбүүкт сар ту­там нэвтэрдэг идэвхтэй хэрэглэгч 1,3 тэр­бум байдаг бөгөөд компани 2,9 тэрбум ам.дол­ларын орлого олдог. Твиттерийн үзүүлэлт бас тийм ч муугүй. Жиргээг 271 сая хүн идэвхтэй ашигладаг бөгөөд компани нь 312 сая ам.долларын орлого олдог.
Твиттерийн хамгийн олон дагагчтай жиргээчдийг дуучин Кэти Перри 54 сая, Жастин Бибер 52,4 сая, АНУ-ын Ерөнхийлгч Барак Обама 43,4 саяар тэргүүлж байна. Харин Фэйсбүүкийн ертөнцөд хамгийн олон найзтай нь Шакира  юм. Тэрээр 102,3 сая дагагчтай бол Криштиану Рональду 94,7 сая, Эминем 93 саяар удаалдаг.
Твиттер хэрэглэгчдийн 86 хувь нь гар утаснаасаа холбогддог бол фэйсбүүкийн хувьд энэ үзүүлэлт 68 хувьтай. 2014 оны байдлаар Твиттерт минут тутамд 350 мянган жиргээ нэмэгдэж байгаа бол Facebook-т 382 мянган “Like” дардаг аж.  
0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан